RSS

Hadiah Buat Si Dia

Buat lelaki yang teramat cintakan pasanganya.


Pastinya ramai yang pening-pening lalat sehingga sukar untuk melelapkan mata semata-mata memikirkan apakah hadiah yang terbaik buat si dia di hari jadinya nanti

"Apa nak buat? Nak hadiahkan apa kat ..... ni?, bingung..bingung" ayat ni pasti menjadi igauan jejaka yang benar-benar menyayangi si dia yang istimewa. Susah sangat ke nak berikan hadiah terbaik? Mesti ke berharga ratusan ringgit? Kilauan emas? atau sesuatu yang mesti gempak punye??.

                      Jam berpasangan antara pilihan romantik buat si dia

1. Lebih sederhana lebih berharga.

Ada yang suka memberikan hadiah berharga hingga ribuan ringgit dan pastinya si dia meloncat-loncat kegembiraan bila mendapat sesuatu seperti itu. Tetapi jikalau semua itu hanya di beli tanpa sebarang pengorbanan? "what so special about it?" Keistimewaan sesuatu kebendaan bukan terletak pada harganya tetapi kepada payah mana anda berusaha untuk memilikinya dan memberikannya kepada si dia.


2. Hasil kreativiti sendiri


Sesuatu benda yang di buat sendiri pasti memiliki nilainya yang tersendiri. Ada bibit-bibit romantis di setiap rekaan hadiah anda itu nanti. Masa yang anda luangkan untuk mereka cipta sesuatu itu pastinya menaruh 1001 rasa cinta, kasih sayang dan kegembiraan yang bakal terserlah melalui hadiah anda walaupun hadiah sedemikian tidak seberapa tetapi ianya adalah "terbaik" baginya. Contoh terbaik buatnya adalah dengan memasak untuk si dia, pastinya sesuatu yang romantis kerana selama ni anda langsung tidak pernah memasak. (^_^)
 
 Baju berpasangan juga sesuatu yang amat romantik di mata orang yang melihat anda berdua

3. Hadiahkan kejutan buatnya.

Sekiranya si dia jenis yang di sukai ramai. Berikanlah dia parti kejutan untuknya. Pastinya si dia terperanjat dengan kehadiran ramai insan-insan kesayangan di sekelilingnya. Ini pastinya memberikan hari yang penuh dengan kenangan dan anda harus jangan lupa untuk menangkap gambar bersama dan beramai-ramai. Kemudian jangan juga lupa untuk meletakkan gambar hari jadinya di dalam facebook anda dan "share" dengan rakan-rakan anda, pasti si dia merasa dirinya amat istimewa.


Mudah bukan? Bukan sukar untuk memberikan apa yang terbaik buat si dia. Bila hendak memberikan yang terbaik biarlah ianya datang dari hati kita, nilai ringgit bukan segala-galanya.
 
Hadiah sederhana dan di sukai pastinya menggambarkan si dia jenis yang sanggup bersama anda walau dalam keadaan apa sekalipun.

Semoga Berbahagia bersama si dia. Good Luck

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

Tanpa Nama berkata...

bf saye selalu bagi bende yang ntah ape2 ntah..haha.. patung doraemon.. sin chan..dia ingat budak lagi ke...hehe..apapun tetap suka ngan hadiah2 bf sye..

Tanpa Nama berkata...

sy slalu bg kat aweks sy bunga je.. janji sy ihklas.. nak beli yg mahal memg x mampu.. yg pentg sy ingat dn bawak die jln2 n makan2 ronda kl..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...