RSS

Gila Bola!!!!


"GOOOOOOOOOAAAALLLLLLL" Siapa yang minat gila dengan bola confirm sanggup bersengkang mata hingga waktu subuh semata-mata hendak melihat pasukan kegemaran menang untuk pusingan seterusnya.

Ini "Cinta Sukan" atau "Gila tengok bola" je? Fikir-fikirkan. Ramai yang kantoi masa bertugas di siang hari gara-gara bola. Tak cukup dari tu buat anda yang memiliki boyfriend yang memang "gila bola" kenalah bersabar-sabar untuk 2 bulan ni. Pasti dia akan layan anda hendak tak hendak je. 

Sampai sanggup kata "dating bulan ni di gantikan kepada bulan hadapan"..hehe... ada ke yang macam tu? Kalau ada nak buat macam mana lagi?

Bersabarlah, apa kata masa macam ni kita berikan ruang kepada dia untuk menikmati hidup yang hanya 4 tahun sekali berlaku. Dan sekiranya anda tidak minat untuk menonton bola cubalah join sekaki, pasti akan mengeratkan lagi hubungan anda kerana dia akan sentiasa rasa dirinya amat di hargai (^_^).

Tapi kalau tak boleh juga, jangan paksa dia untuk menyuruh dia jangan layan bola pula, biarkan dia dan anda masih boleh lakukan aktiviti kegemaran anda sendiri. Ini jugalah masanya anda meluangkan lebih masa bersama kawan-kawan anda tanpa dia mengekori anda. : p 

" So always think positif" jangan sesekali merasa anda terpinggir kerana dia "gila bola". Fikirkan apa yang terbaik untuk dia (berikan ruang masa untuknya) dan fikirkan apa yang terbaik boleh anda lakukan semasa anda jarang untuk keluar bersama dia.

Go..Go...Go.. Jom Bersabar... (^_^)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

Tanpa Nama berkata...

kenangan 4 tahun lalu kembali..huhu

masturah mj berkata...

walau pe pun...fatin tak kisah..sbb mmg dh suke, sma cinta dgn bola..huhuh..
fatinmmj

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...