RSS

Lelaki Macho Dan Teddy Bear



Pernahkah anda berjumpa lelaki macho atau jantan sejati sedang membayar wang di kaunter atas urusan pembelian seekor teddy bear besar?

Ada yang kata "ya" dan ada yang kata "tu bukan lelaki tu pinky" .. Opss orang yang kata bukan kita..

Salah ke nak belikan teddy bear buat kekasih hati? Ada yang suka belikan teddy bear yang kecil dan ada gak yang suka besar dan lebih besar daripada aweknya. Awek-awek yang dah dapat teddy bear yang besar pun apalagi makin bertambahlah sayangnya kat abang macho tu ye? :)



Siapa suka teddy bear, angkat tangan. Haa, mestilah suka .. sebab boleh bawa tidur sambil peluk-peluk si teddy bear tadi ni sambil mimpikan abang macho yang hadiahkan teddy bearkan? Kalau tengah nangis mesti teddy bear yang jadi teman dan akan selalu mendengar apa sahaja yang kita luahkan. ye tak?

Tapi pasti ramai yang tak tahu mana nak cari teddy bear yang besar dan lebih besar daripada diri kita, yekan? Oppss!! Nak tahu? Baru-baru ni syarikat www.bigteddybear2u.com telah merealisasikan impian abang-abang macho yang teringin sangat nak belikan teddy bear buat awek kesayangan tanpa perlu beratur di kaunter.
Wow! Pastinya abang-abang macho dan awek yang memang suka sangat dengan teddy bear akan happy sesangat bila www.bigteddybear2u.com memudahkan anda memilih teddy bear yang besar dan penghantaran terus kerumah anda. Menarik bukan?

Hanya satu-satunya yang wujud kat Malaysia ni , company bigteddybear2u.com pastinya akan memberikan kepuasan kepada pasangan yang hangat bercinta. Jangan tunggu lama-lama sebelum orang lain yang belikan awek anda teddy bear kepadanya. : )

Nak beli teddy bear yang besar dan kiut? Jom terjah www.bigteddybear2u.com


Selamat bercinta..




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

Misha berkata...

aku nak satu.,.eheh

shahirah berkata...

teringin nk ada satu..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...