RSS

Lelaki Menangis?


Sejak dulu lagi, lelaki dikatakan sukar untuk menangis. Biasalah, ia kerana ego yang begitu menebal dalam diri mereka. Walaupun hati mereka pada masa itu hancur lulur kerana tersiksa hukuman cinta dunia, lelaki tidak akan sekali-kali mengalirkan air matanya sebegitu mudah. Kaum lelaki beranggapan, menangis sama sahaja seperti mengumumkan kepada dunia bahawa mereka itu lemah.

Namun wanita perlu memberitahu pandangan tersebut perlu di ubah. Katakan pada si dia, kalau ingin menangis atau berasa sedih lakukanlah ia sesekali kerana ia tidak akan mengurangkan rasa kagum seorang wanita terhadap keperkasaan seorang lelaki malahan ia wanita makin rasa kagum kerana sedar bahawa lelaki juga memiliki jiwa halus dalam hati mereka.

Tahukah anda menangis akan mengurangkan stress dan membuatkan seseorang itu berasa lebih lega dan dapat meredakan segala masalah yang bersarang di dada. Tetapi awas jangan berlebihan kerana kelihatan sangat buruk kalau lelaki menangis keterlaluan. (^_^)


"Jadi jika hendak menangis, menangislah sepuas hati mu, buangkan ego di dada, tidak ada yang sempurna di dunia ini.Menangislah seketika kerana ia baik untuk jiwa, mata dan kesihatan mu"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...